Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Studio Joy oraz odsprzedaży kosmetyków.
Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy Regulamin.
- Godziny otwarcia Studio Joy od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 20.00, sobota od 9.00 do 14.00.
- Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 5 min, po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły). W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi.
- Umówienie usługi w Studio Joy jest równoznaczne ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Studio oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klientkę/Klienta muszą poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych. Klientkę/Klienta zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
W przypadku wybranych zabiegów przed ich wykonaniem konieczne jest wypełnienie i podpisanie wywiadu o stanie zdrowia i przebytych zabiegach oraz zgody na zabieg, bez których zabieg nie może zostać wykonany.
- Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń po zabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Studio Joy. Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń pracownika Studio Joy może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
- Do zabiegów wykorzystuje się jednorazowe materiały. Narzędzia wielokrotnego użytku, po zabiegu poddawane są dezynfekcji przy użyciu autoklawu. Blaty i fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. Pracownicy utrzymują dłonie i paznokcie w takim stanie, aby nie były one przyczyną zadrapań i skaleczeń.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Studio Joy jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klientki/Klienta. Promocje i rabaty nie łączą się. Studio Joy nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Za usługi świadczone w Studio Joy można płacić gotówką lub karta płatniczą.
- Klientka/Klient umawiając się na zabieg zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa Salonu jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Jeżeli osoba dysponująca zaproszeniem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Bonów (karty podarunkowej) nie wymieniamy na gotówkę. Realizujemy je do 3 miesięcy od daty zakupu w Salonie.
- Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Studio Joy zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem.
- W przypadku, gdy Klientka/Klient dwukrotnie nie stawił się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zadatku, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. (30%)
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klientka/Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
- Personel Salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu lub usługi fryzjerskiej
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wizyty.
- Reklamację Klient składa osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa.
- Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do Właściciela Studio Joy – Edyty Cichosz zalecane osobiście . Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone.
- Studio Joy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.